českyčesky  |  englishenglish

Aktuality

PF 2021

Děkujeme za přízeň v uplynulém roce a letech. Věříme, že i v příštím roce budou příležitosti ke společným setkáním, ať už v rámci platformy YMBSA, nebo..

Vladimíra Franze budou opravovat jako Národní divadlo: Chystá se na rekonstrukci tetování

CO SI VLADIMÍR FRANZ MYSLÍ o české hymně, o bulváru, o naší společnosti? Jak hodnotí současnou situaci? Jak vzpomíná na svou kandidaturu a prezidentské klání? Jak..

LISTOPADOVÝ HOST YMBSA VLADIMÍR FRANZ NEJEN O BULVÁRU

Co si myslí o bulváru? Proč nemá rád počítač? Co se mu podařilo vytvořit letos v ateliéru? Co ho čeká v nejbližší době?

LISTOPADOVÝ HOST YMBSA VLADIMÍR FRANZ O PREZIDENTSKÉ VOLBĚ.

Je to dva roky ode dne, kdy hned dvacet osobností kandidovalo na post prezidenta České republiky v první přímé volbě. Do souboje nakonec prošlo pouze devět z nich. Petici..

Zajímavé odkazy

network reporter

info banka

mbsa journal

soutěžní bulletin

foto galerie

Mladí evropští podnikatelé na Execom Meetingu v Madridu


YES – Evropská konfederace mladých podnikatelů, kterou tvoří 16 evropských organizací s více než 40.000 členy, pořádala ve dnech 18. – 20. 6. 2009 další EXECOM Meeting, kterého se účastnil i Peter Compel´.

Praha, 25. června 2009 - Na organizaci EXECOM Meetingu, který se tentokrát odehrával ve španělském Madridu, se spolupodílela YES a hostitelská CEAJE – Španělská konfederace mladých podnikatelů. Akci si nenechala ujít řada zástupců mladých podnikatelů z celé Evropy. Hlavním tématem setkání i celé konference bylo téma, jež koresponduje s letošním tématem EU – tedy TVOŘIVÝ PŘÍSTUP A IMAGE OBCHODNÍ ZNAČKY.

Českou republiku reprezentoval prezident Young MBSA Peter Compel´.


Součástí konference byly také dvě přednášky. První, na téma PROSLULÉ ZNÁMKY: ÚČINEK TVOŘIVOSTI, zahájila dvojice Jose Luis Medina del Corral a. Jose Victor Rodríguez Caro, kteří jsou ve světě módy známi pod obchodní značkou Victorio & Lucchino.
Posluchači měli také příležitost poslechnout si přednášku generálního ředitele kanceláře patentů a značek Alberta Casady. Pan Alberto Casado hovořil na téma: PRŮMYSLOVÉ VLASTNICTVÍ JAKO NÁSTROJ KONKURENCESCHOPNOSTI.

Ivan Sempere Massa, Vice-prezident YES, debatu uzavřel zdůrazněním nezbytnosti kooperace mezi různými investory v oblasti ochrany duševního vlastnictví a patentů za účelem zjednodušení procedur, které jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti evropských produktů.


Foto:
Zleva: Ivan Sempere Massa (YES Vice-president), Patricio Rodríguez Carmona (CEAJE President), Dr. Jose Victor Rodríguez Caro and Dr. Jose Luis Medina del Corral (módní značka Victorio& Lucchino), Fernando Sánchez Frutos (AJE Madrid President), Suat Lemi Sisik (Director General YES).


(Zdroj: http://www.yes.be/, foto: archiv YES)


ROZVRH a diskutovaná TÉMATA KONFERENCE:

 

 Foto: archiv P. Compela

 

Čtvrtek 18. června 2009
- Meeting YES FOR EUROPE
- Welcome coctail dinner + B2B MEETINGS
účastnili se reprezentanti Execomu z celé Evropy a úspěšní španělští podnikatelé

 

 Foto: archiv YES

Pátek 19. června 2009
KONFERENCE NA TÉMA TVOŘIVÝ PŘÍSTUP A IMAGE OBCHODNÍ ZNAČKY
Přednášející: Martin Ohneberg (YES President), Ivan Sempere Massa (YES Vice-president), Patricio Rodríguez Carmona (CEAJE President), Fernando Sánchez Frutos (AJE Madrid President), Miguel A. Villanueva (Town Council Madrid Delegate).

      

      

 Foto: archiv YES

PŘEDNÁŠKA 1
Téma: PROSLULÉ ZNÁMKY: ÚČINEK TVOŘIVOSTI
- stěžejní přednáška Execomu, v níž své zkušenosti ze světa módy posluchačům předali Jose Luis Medina del Corral a Jose Victor Rodríguez Caro, kteří jsou ve světě módy známí pod obchodní značkou Victorio & Lucchino.

 

VICTORIO & LUCCHINO
Dvojice módních návrhářů známá pod obchodní značkou Victorio& Lucchino mluvili o svých podnikatelských začátcích, kdy začali od naprosté nuly a postupně se vypracovali až k naprosté špičce ve svém oboru.


Jose Luis Medina del Corral (Lucchino) and Jose Victor Rodríguez Caro (Victorio) opakovaně zdůrazňovali hodnotu silné obchodní značky jakožto součást úspěšné obchodní strategie. Zmiňovali také, že v podnikání je nutné mít bojovného ducha a pracovitost. Oba přiznali, že rozlišovat mezi prací a volným časem je pro ně problém. Stejně jako mnoho jiných úspěšných podnikatelů také oni nejsou schopni „vypnout“. O svém podnikání přemýšlí i v době chvil odpočinku. S úsměvem odtajnili, že jedna z jejich nejúspěšnějších módních kreací vznikla ve chvíli, kdy pojídali v restauraci šneky.


Podnikatelské začátky jejich společné firmy jsou spjaty se zásilkovým prodejem. Tato obchodní strategie se však neukázala jako příliš dobrá, neotevřené, a tudíž neproplacené balíky, se jim totiž velmi často vracely zpět. Následně si otevřeli butik. K překvapení obou návrhářů se lidé začali o jejich zboží zajímat. Ve velmi krátkém čase se na jejich oblečení stály fronty, což vzbudilo zájem španělského a posléze i mezinárodního tisku. Jejich značka se stala světově známou a firma začala expandovat.


Dvojici návrhářů se podařilo prosadit i v zámoří. Výstava v New Yorku, které se účastnili, měla extrémní úspěch. Pozornost si získali i tím, že nabízeli španělské regionální sušenky a alkohol španělské provenience. A lidé opět stáli v dlouhých frontách – jednak proto, aby shlédli obleky značky Victorio& Lucchino, jednak proto, aby ochutnali dovezené pochutiny.


Jose Luis Medina del Corral a Jose Victor Rodríguez Caro hovořili také o etapě v jejich podnikání, kdy o značku, která je proslavila, přišli, a složitě ji získávali zpět. V souvislosti s touto nepříjemnou zkušeností zauvažovali nad nutností komplexních (i mimooborových) znalostí. Znalosti z oboru a kreativita jsou samozřejmostí, dobrý podnikatel však podle nich musí mít alespoň bazální znalosti i z jiných oborů, aby ho nikdo nemohl jednoduše přelstít.

Firemním artiklem číslo jedna je stále oblečení, pod značkou Victorio& Lucchino se však skrývá i kolekce parfémů a další produkty. Dvojice se zabývá také designováním a zařizováním bytů a hotelových pokojů ve stylu Victorio& Lucchino.
Co stojí za pozadím firemního názvu, značky “Victorio& Lucchino“? Název sestává ze dvou jmen. Victorio je odvozeno od křestního jména jednoho ze zakladatelů a vlastníků značky (Jose Victor Rodríguez Caro). Lucchino bylo zvoleno s ohledem na čínský trh, kam chtěli expandovat. Lucchino zní – alespoň podle zakladatelů značky - velmi čínsky.

 

PŘEDNÁŠKA 2
Téma: PRŮMYSLOVÉ VLASTNICTVÍ JAKO NÁSTROJ KONKURENCESCHOPNOSTI
Přednášející: Alberto Casado (Generální ředitel kanceláře patentů a značek)

 

       

 


Foto: archiv Petra Compela
 

1x1px

Vyhledávání

hledej

Staňte se členem

Staňte se členem-podmínky člentsví

Spolupracujeme s

bowling

setkání Young MBSA s mladými psychiatry
1x1px
Young MBSA - mladí lidé v oblasti managementu, podnikání, vědy, sportu a umění
© copyright Young MBSA | redakční systém Atlantic